"GooGhywoiu9839t543j0s7543uw1. "GooGhywoiu9839t543j0s7543uw1. GooGhywoiu9839t543j0s7543uw1 האם ישנו פיצוי בגין פגיעה גופנית בתאונות דרכים ועבודה / נזקי גוף
top of page

האם ישנו פיצוי בגין פגיעה גופנית בתאונות דרכים ועבודה / נזקי גוף

האם ישנו פיצוי בגין פגיעה גופנית בתאונות דרכים ועבודה / נזקי גוף


במקרים רבים, נפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה מגלים שתוצאותיה של אותה התאונה ישנו את חייהם – לעיתים מהקצה אל הקצה. פציעות, פגיעות קשות ונכות לכל החיים יכולות להיות רק חלק מתוצאותיה ההרסניות של תאונה.

כל אדם שנפצע בתאונת דרכים או תאונת עבודה יכול לקבל פיצוי. במקרה של תאונה שהתרחשה במרחב הציבורי בגין ליקוי שבגינו ארע התאונה, ניתן לתבוע את האחראי לפגיעה.

במקרים של תאונת עבודה, כל ההתנהלות לקבלת פיצוי כספי נעשית מול הביטוח הלאומי.

בכל מקרה, במידה ונפגעתם בתאונה חשוב להתייעץ כבר בשלב הראשוני עם עורך דין המתמחה בתחום נזקי גוף שיסייע ויעניק ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל התהליך הארוך והמייגע.


פעמים רבות לאחר תאונה דרכים ועבודה, מרגישים כאב שעובר אחרי מספר ימים ולפעמים כמה שעות בודדות ולכן מוותרים על הגשת תביעה לקבלת פיצוי כספי כי חושבים שלא נגרם נזק ואין סיבה שיקבלו פיצוי.

מניסיון של שנים, תוצאותיה לטווח הרחוק של אותה תאונה מתגלות רק בהמשך – בין אם מדובר בפציעה שחשים בגינה כאב רק כעבור חודש או פגיעה שגורמת להתדרדרות בתפקוד לאחר זמן מה מהתאונה.

על מנת למצות את כל זכויותיכם, ישנה חשיבות רבה להגשת תביעה בסמוך למועד התאונה.

יחד עם זאת חשוב לדעת כי ניתן לתבוע גם לאחר מספר חודשים ואף יותר מכך.


עו"ד מרסיאנו נחל הצלחה במקרה שכזה עם פסיקה תקדימית שסוקרה בתקשורת. "נהג טרקטור נפגע בתאונת עבודה ועל אף שסבל מכאבים לא פנה לטיפול רפואי ולא הגיש תביעה. רק לאחר חצי שנה פנה לקופת חולים ושם גילו כי נפגע בברך ועליו לתבוע את ביטוח לאומי בכדי לקבל פיצויים. בביטוח הלאומי דחו את התביעה בשל העובדה שהתובע הגיש את התביעה זמן רב מיום התאונה

לאחר שהוגשה תביעה לבית הדין לעבודה ולאחר הליך משפטי ארוך, קבעה נשיאת בית הדין כי יש להכיר במקרה כתאונת עבודה. לתובע נקבעו 20% נכות בביטוח לאומי בגין התאונה והתובע קיבל קצבת נכות קבועה לאורך כל חייו בסך כולל של כ-650,000 שקלים"






משרדנו מעניק שירות בתחום נזקי גוף בהם תאונות עבודה, תאונות דרכים, תביעות ביטוח ופוליסות,

ייצוג בתאונות עבודה מול הביטוח הלאומי. משרדנו מלווה את הלקוח לכל אורך התהליך ומתחילתו במילוי הטפסים, הוועדות הרפואיות וייצוגו בוועדות השונות בביטוח הלאומי ובבית המשפט.


על מנת שיסייע למצות את הזכויות המגיעות לכם, חשוב להיוועץ כבר בשלב הראשוני עם עורך דין המתמחה בתחום

כחלק מהתהליך במשרד "עורכי דין אורן מרסיאנו" אנו מלווים את הנפגע ומעניקים ייעוץ וליווי מקצועי ומפנים לרופאים מומחים שיעריכו את מצבו הבריאותי ואת הפגיעה. אנו מלווים את הנפגע בפנייה לביטוח לאומי לכל אורך התהליך – בבדיקות ובנוכחות בוועדות השונות. כל זאת על מנת שהנפגע יגיע מוכן לתביעה כשברשותו כל המסמכים והאישורים הדרושים לקבלת זכויותיו והפיצויים המגיעים לו"


משרדנו מעניק ללקוחות יחס אישי, שירות אדיב, ייעוץ, ליווי והכוונה לכל אורך הדרך עד למיצוי כל זכויותיו


0 תגובות

מאמרים

bottom of page